Munkadíjaink

HATÁROZATLAN IDEJŰ SZERZŐDÉS. NINCS KÜLÖN SETUP DÍJ.

KMÜ Pro 300
49.900Ft+ÁFA

  • 300E Ft hirdetési költésig
  • Google Ads
  • Google Shopping
  • Kampány tervezés
  • Kampány készítés (setup)
  • Kampány optimalizálás
  • Hirdetés optimalizálás
  • Webáruház elemzés
  • Webáruház optimalizálás

KMÜ Pro 600
79.900Ft+ÁFA

  • 600E Ft hirdetési költésig
  • Google Ads
  • Google Shopping
  • Kampány tervezés
  • Kampány készítés (setup)
  • Kampány optimalizálás
  • Hirdetés optimalizálás
  • Webáruház elemzés
  • Webáruház optimalizálás

KMÜ Pro 1000
99.900Ft+ÁFA

  • 1M Ft hirdetési költésig
  • Google Ads
  • Google Shopping
  • Kampány tervezés
  • Kampány készítés (setup)
  • Kampány optimalizálás
  • Hirdetés optimalizálás
  • Webáruház elemzés
  • Webáruház optimalizálás

KMÜ Pro 2500
149.900Ft+ÁFA

  • 2,5M Ft hirdetési költésig
  • Google Ads
  • Google Shopping
  • Kampány tervezés
  • Kampány készítés (setup)
  • Kampány optimalizálás
  • Hirdetés optimalizálás
  • Webáruház elemzés
  • Webáruház optimalizálás

KMÜ Pro 4000
199.900Ft+ÁFA

  • 4M Ft hirdetési költésig
  • Google Ads
  • Google Shopping
  • Kampány tervezés
  • Kampány készítés (setup)
  • Kampány optimalizálás
  • Hirdetés optimalizálás
  • Webáruház elemzés
  • Webáruház optimalizálás

KMÜ Pro 4000+
Havi költés 5%-a

  • 4M Ft feletti költéstől
  • Google Ads
  • Google Shopping
  • Kampány tervezés
  • Kampány készítés (setup)
  • Kampány optimalizálás
  • Hirdetés optimalizálás
  • Webáruház elemzés
  • Webáruház optimalizálás

Gyakori kérdések és válaszok

Nem. A hirdetési rendszerekben a hirdetési költséget közvetlenül kell fizetned bankkártyával vagy átutalással.

A fenti csomagok a KMÜ havonta fizetendő nettó munkadíjait tartalmazzák. A hónap lezártával kapni fogsz írásbeli riportot és számlát, amelyet utalással vagy bankkártyával tudsz kifizetni 8 napon belül.

Ez erősen függ a megtérülésedtől, azaz hogy egységnyi hirdetési költésből mennyi hasznot tudsz realizálni. Ha már hirdetsz, akkor a munka kezdetekor auditáljuk a meglévő kampányaidat és meghatározzuk együtt a stratégiát és a szükséges indulási költségkeretet is. Ha még nem hirdetsz, akkor legalább napi 3-4 ezer forinttal mindenképp érdemes számolnod platformonként.

Ahhoz, hogy megérje velünk dolgoznod, annyit mindenképpen érdemes hirdetésre költened, hogy a realizált haszon fedezze a költségek mellett a munkadíjunkat. Minél nagyobb a hirdetésre fordított összeg, annál többet ér a munkánk által generált többlet bevétel. Ezért a szükséges hirdetési keretösszeg árréstől és haszonkulcstól függően más és más lehet. Ökölszabályként mi platformonként! havi 150.000Ft-nál szoktuk meghúzni a szükséges minimum hirdetési költségvetést.

Ez nagyon változatos. A legjobban a webáruházad optimalizáltsági fokától és a piaci verseny mértékétől függ. Ezért szerintünk a tranzakciós arány a legfontosabb webáruházas teljesítménymutató. Mert alapvetően mindent az határoz meg, hogy 100 látogatóból végül mennyien fognak vásárolni nálad. Lehet egészen kiváló kampányokat összerakni, de ha senki sem vásárol a webáruházban, mert nem kelt bizalmat, akkor a semmiért volt a sok hűhó. Tanácsainkkal fogunk tudni segíteni menetközben, hogy javítani tudd a tranzakciós arányt. Ezért van az, hogy sokszor nem önmagában a hibátlan kampánykezelés az egyetlen oka az eredményesség drasztikus javulásának, hanem az is, hogy az ügyfél megfogadta az összes webáruház fejlesztésére tett javaslatunkat. És ennek az ellenkezője is igaz, ahol sok a gond a webáruházzal és az üzleti modellel és a tulajdonos nem hajlandó vagy képtelen azon változtatni, ott mi sem fogunk tudni csodát tenni.

Vélemények a munkánkról

Szabadulj meg a problémáktól és foglalkozz fontosabb dolgokkal.