Skip links

Google Partner ügynökség: Miért dolgozz Partnerrel?

Miután egy Google AdWords-el foglalkozó ügynökség csatlakozik az ingyenes Google Partners programhoz, lehetősége nyílik a Google Partner-státusz megszerzésére.

A Google Partner státusz megszerzése azt mutatja, hogy az ügynökség bizonyította a Google AdWords terén meglévő ismereteit és szaktudását, teljesítette a Google-hirdetéshez kapcsolódó ráfordítási követelményeket, sikeresen növelte az ügyfelei bevételeit, valamint fenntartotta és bővítette ügyfélbázisát.

Mi az a Google Partners program?

A Google Partner-státusz számos előnnyel jár az ügynökség számára, beleértve többek között a Google Partner-jelvényt, amely megjeleníthető az ügynökség webhelyén és marketing anyagaiban.

A vállalatok által megszerezhető Partner-jelvényeknek két szintjük van: a Google Partner-jelvény és a Kiemelt Google Partner-jelvény.

Milyen feltételei vannak a Google Partners programnak?

Mind a Partner-jelvény, mind a Kiemelt Partner-jelvény azt bizonyítja, hogy a Google az ügynökséget Google-partnerként ismeri el.

A Google a nagyobb ráfordítással működő, valamint a további minősítési és céges teljesítményre vonatkozó követelményeknek megfelelő, vezető ügynökségeket a Kiemelt Partner-jelvénnyel ismeri el.

Minősítés

A minősítési követelményeket azon szakemberek száma határozza meg, akik a vállalat Google Partners-profiljához kapcsolódnak, és akik minősített Google AdWords szakértők.

Íme a Google Partner minősítési követelmények:

#1. Partner-jelvény: Legalább 1 társult személynek AdWords-minősítettnek kell lennie.

#2. Kiemelt Partner-jelvény: Legalább 2 társult személynek kell AdWords-minősítettnek lennie.

A Google AdWords-minősítés megszerzéséhez sikeresen teljesíteni kell a szakembernek Az AdWords alapjai vizsgát, valamint az Academy for Ads felületén elérhető további (hirdetéssel kapcsolatos) vizsgák egyikét. Ezek a további vizsgák a következők: Keresési hirdetések, Display-hirdetések, Mobilhirdetések, Videóhirdetések, Shopping-hirdetések.

A Google Partners rendszere a vállalati profillal társított Google AdWords-kezelői fiók értékelésével határozza meg, hogy egy vállalat teljesíti-e a teljesítményre vonatkozó követelményt.

A Google Partners rendszere az alábbi kritériumok alapján határozza meg, hogy egy Google Partner ügynökség teljesíti-e a követelményt:

#1. Az ügyfélbevételek növekedése;

#2. Az ügyfelek megtartása;

#3. Az általános bevételnövekedés;

#4. A hirdetők számának növekedése.

Milyen Google Partners vállalati szakvizsgák vannak?

Keresési hirdetések

Ezek a partnerek segíthetnek a Google Keresési Hálózaton megjelenő hirdetések létrehozásában és optimalizálásában. Ezenkívül tanácsot adhatnak a kulcsszavak használatára irányuló stratégiával és a költségkeret-tervezéssel kapcsolatban.

Megnövelt termékteljesítményről és szakértelemről tett tanúbizonyságot alap- és haladó szintű keresési fogalmak terén, beleértve a keresési hirdetési kampányoknak a Keresési Hálózaton történő létrehozásához, kezeléséhez, teljesítményméréséhez és optimalizálásához használt bevált módszereket is.

Mobilhirdetések

A mobilhirdetések terén minősítéssel rendelkező partnerek segíthetnek mobileszközön kapcsolatot teremteni a potenciális ügyfelekkel (szöveg-, kép-, video- és HTML5-hirdetések segítségével).

Megnövelt termékteljesítményről és szakértelemről tett tanúbizonyságot a mobilhirdetésekre vonatkozó alap- és haladó szintű fogalmakkal kapcsolatban, beleértve a hirdetésformátumokat, az ajánlattételt és a célzást, valamint a kampányok teljesítményének mérését és optimalizálását.

Videohirdetések

Segítségre lenne szüksége videohirdetési kampányainak megvalósításához és optimalizálásához a YouTube-on? Ezek a partnerek segítségére lehetnek!

Megnövelt termékteljesítményről és szakértelemről tett tanúbizonyságot az alap- és haladó szintű videohirdetési fogalmak terén, beleértve a videohirdetési kampányok a YouTube-on és az interneten történő létrehozásához, kezeléséhez, teljesítményméréséhez és optimalizálásához szükséges bevált módszereket is.

Display-hirdetések

Megnövelt termékteljesítményről és szakértelemről tett tanúbizonyságot a vizuális hirdetések terén, beleértve a Display-kampányok létrehozásához, kezeléséhez, optimalizálásához és teljesítményméréséhez kapcsolódó haladó fogalmakat és bevált módszereket is.

Ezek a partnerek lenyűgöző vizuális hirdetések létrehozásában segíthetnek, amelyek több mint kétmillió webhelyen és 650 000 alkalmazás használatával érik el a potenciális ügyfeleket.

Shopping-hirdetések

Demonstrated increased product performance and expertise in basic and advanced concepts in shopping advertising, including creating a Merchant Center account and product data feed, and creating and managing Shopping campaigns.

A minősített partnerek segítenek a termékek Google Keresési Hálózaton való elhelyezésében, a készlet Merchant Centerben való beállításában, valamint a Google Shopping-kampányok létrehozásában.

Miért van szükség Google AdWords ügynökségre?

  • Javítani szeretne a minőségi mutatóin.
  • Komplex kampánystratégiát szeretne.
  • Nem csak az alapfunkciókat szeretné használni, hanem a haladó beállításokat is.
  • Nem képes lépést tartani a felület változásaival – szakmai hiányosságok.
  • Nem képes munka mellett lépést tartani az új funkciókkal – alacsony időráfordítás.
  • Egyáltalán em jártas az Adwords kampánykezelésben.
  • Nincs ideje az AdWords kampányait kezelni.

Gyakori hibák, ha nem profi kezeli a kampányokat?

Szakmai hiányosságok

Amint rápillant az AdWords hirdetéskezelő felületére egyből láthatja, hogy felületes tudással ezt a rendszert nem lehet hatékonyan kezelni. Van-e heti 4-8 órája megtanulni azt? (folyamatos tanulás)

Technikai hiányosságok

Az AdWords hirdetéskezelő rendszerek hatékony kezelése és a mérések megfelelő beállítása komoly technikai felkészültséget és nyitottságot igényel. Még a gyakorlott szem számára sem egyszerű mindig.

Alacsony időráfordítás

A mi munkatársaink munkaidejük jelentős részét (15-25%) töltik folyamatos tanulással és az AdWords új funkciói utáni információgyűjtéssel. Őszintén van Önnek erre energiája?

Hibás mérések

A mérések hibátlan beállítása még a tapasztalt szakemberek számára is okozhat nehézségeket speciális esetekben. Ön rendelkezik jól beállított, szakember által ellenőrzött mérésekkel?

Alacsony minőségi mutatók

Az AdWords rendszer a hirdetési költséget a minőségi mutató, a maximum licitajánlat és a használt hirdetésbővítmények alapján határozza meg. Milyen magasak az Ön minőségi mutatói?

Hibás licitstratégia

Az AdWords fiókok elemzése során gyakran találkozunk koncepció nélküli, a szakember számára logikátlan licitajánlatokkal. Ön milyen figyelmet fordít a licitajánlataira?

Rossz kampányszerkezet

Egy AdWords fiók esetében a kampányszerkezet döntő fontosságú. Egy jól felépített fiókot gyorsan átlát egy jártas szem és kezelni is sokkal könnyebb. Az Adwords kampányai jól strukturáltak?

Kampánystratégia hiánya

Az AdWords kampányok elemzésekor gyakran szembesülünk átláthatatlan szerkezettel, ami egyértelműen jelöli a stratégiai felépítés hiányát. Ön rendelkezik kampánytervvel?